[Java lista] j2ee socket server

biziclop biziclop at gmail.com
2007. Feb. 1., Cs, 16:30:57 CET

>  Hollósi Balázs socketen akarta elérni az EJB-ket. Ha valaki EJB-zik, fel
> lehet tételezni, hogy hallott már az RMI-ről. Ha hallott róla és nem azt
> választja, valószínűleg megvan az oka. (szerintem nem nagy bűn
> intelligenciát feltételezni valakiről)

Nem hinnem, hogy az intelligencia megletenek vagy hianyanak kerdese
lenne ez. Olyan is elo szokott fordulni, hogy valakinek valami
egyszeruen nem jut az eszebe. Ezert dobtam fel, hogy esetleg az RMI-t
is erdemes megfontolni. Az is tud duplex lenni, meg ha ket tcp
kapcsolat is kell hozza

Mivel azota kiderult, hogy j2me-s kliensekrol is szo van, a kerdes
gyakorlatilag eldolt.

Azert ne legyenek illuzioid az EJB, mint valamifele szakmai minimum
garanciajat illetoen, lattam en mar olyan embereket, akik EJB-ztek,
viszont nemhogy egy socket servert, de meg egy egyszeru db-t hivogato
servletet se tudtak volna architekturalis hiba nelkul megirni.

lsp