[Java lista] portál

Tamás Magyar magyusz at gmail.com
2007. Nov. 8., Cs, 17:13:11 CET

Tilest lehet a Spring Web MVChez is integrálni, amivel nagyon meg
vagyok elégedve. Gyorsan lehet nulláról építkezni vele, gyorsan lehet
benne átalalkítani, továbbfejleszteni oldalakat. Sok hasznos
szolgáltatás (alacsony szintű, szóval nem a meteo portlet
kategóriában), átlátható, jól kitalált rendszer. Láttam Joel Wicket
előadását, mégis sok szempontból jobbnak tartom a SpringWebMVC-re
fejlesztést, ha olyan alkalmazásról van szó, aminél egyedi, specifikus
megrendelői igényeket is ki kell elégíteni.

Hogy konkrét érveket is mondjak, szerintem pl. nem annyira elkötelező,
mint a Wicket, lehet akár keverni is a View resolvereket,
Controllereket (akár Struts Actionök is lehetnek a Springes
Controllerek mellett), stb. és ott áll mögötte a most már nyugodtan
mondhatjuk, hogy ipari szabvánnyá nőtt Spring minden szolgáltatása,
kiegészítői (pl. Acegi).

Magyusz