[Java lista] portál

Aron Gombas aron.gombas at midori.hu
2007. Nov. 8., Cs, 17:31:14 CET

A lentiekkel alapvetoen egyetertek, de ha "zoldmezos"
a projekt, akkor IMO butasag volna azt egy Struts-os maradvanyhoz
kotni, szoval en Tiles helyett Sitemesh-sel indulnek.
A Tiles-t csak akkor tartanam meg, ha egy letezo Struts-os alkalmazashoz
adsz uj funkcionalitast, de azt mar Spring-es controller-ekkel
akarod implementalni (en pontosan ilyen szituacioban elek).
--
  Aron Gombas
  Founder, http://www.midori.hu