[Java lista] portál

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2007. Nov. 9., P, 17:34:44 CET

Ki akartam szállni ebből, de ezt azért nem állom. A portál nem feltétlenül azt jelenti, hogy minden arra járó szabadon szétverheti, ahogy akarja. Viszont igenis van annak haszna, ha a t. megrendelő arra feljogosított és némi képzettséggel is rendelkező embere mindenféle szoftveres arc meglátogatása nélkül át tudja alakítani a cég a saját új, vagy megváltozott igényeinek megfelelően a nem kevés pénzért megvett alkalmazást. Mindezt úgy, hogy nem költ pénzt az átalakításra. Esetleg csak minimálisat költ, ha egy új portletet kell beledobni. A célnak megfelelően meggyúrt és optimalizált bigyót meg lehet teljesen széttúrni, ha valami eredeti koncepcióba nem illő dolgot akarsz utólag belehegeszteni. A megrendelő pedig ilyet időről időre akar. Ő már csak ilyen. Szóval példul egy ilyen lehetőségnek azért a felhasználó szempontjából igenis van haszna. Az persze igaz, hogy valszeg nem a kkv a potenciális megrendelő.

Persze, biztos meg lehet ezt csinálni egy saját fejlesztéssel is. De akkor az már nem portál lesz véletlenül? :)

Üdvözlettel,

Iván

Ivan KETLER
Project Coordinator
NetLine/Plan new GUI

Schedule & Revenue Management
Airline Management Solutions
Lufthansa Systems Hungaria

Hungary, 1123 Budapest, Alkotás u. 53.

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters:
Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest
Fövarosi Birosag 01-09-463417

Geschaeftsfuehrung/ Management Board:
Monika Houck