[Java lista] Eclipse WTP - Faceted Project Framework

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2007. Nov. 22., Cs, 14:30:23 CET

Szia,

Drágakövészek a csiszolt kövek lapjait nevezik "fazettának".

Hallottam már azt is, hogy a legyek összetett szemét tisztelték "fazettás szem"-nek.

Amúgy üvegesek is használják, az üveglap vagy tükör szélén levő néhány milliméteres - néhány centis rácsiszolt keretet hívják így. Asztalosok is az ilyen keretet értik alatta.

Öntvényeknél a letöréseket szokták így hívni.

Ezt a négy jelentését hallottam eddig. Az első kettő a "kis lapokból álló mozaikszerű (ami nem sík)", az utóbbi kettő inkább a "sík keret".

Üdvözlettel,

Iván

Ivan KETLER
Project Coordinator
NetLine/Plan new GUI

Schedule & Revenue Management
Airline Management Solutions
Lufthansa Systems Hungaria

Hungary, 1123 Budapest, Alkotás u. 53.

> Lehet, hogy én vagyok szörnyen müvelelten, de nekem se az
> aktiv, se a passziv szókincsemben nem szerepel az a szó, hogy
> fazetta. Elsöre vagy a spaletta, vagy valami olasz
> ételkülönlegesség ugrana be, tudom ez csak az én privát
> problémám. S nem hangzik ez a szó se túl magyarnak, olyan
> Istókhalmás magyarításnak tünik ... :)

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters:
Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest
Fövarosi Birosag 01-09-463417

Geschaeftsfuehrung/ Management Board:
Monika Houck