[Java lista] Eclipse WTP - Faceted Project Framework

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2007. Nov. 22., Cs, 14:53:50 CET

Hali,

>Na de akkor mennyire magyaritas ez?

Hát ez az! :o) Lehet hozni más szempontot is ide: 'igazuk van' mondjuk a
németeknek, hgy mindent átforgatnak a saját nyelvükre? Melyik a hosszútávon
'jobb' stratégia: a nyelvrontás felvállalása (vagy finomabban szólva
alkalmazkodás) avagy a folyamatos konzisztens nyelvvédelem?

>Ugyanakkor nagy reszuk gyorsan el is kopik. Ezert is nem forditgatunk le
mindent, ezert beszelunk reszben angol szakkifejezesekkel egymas kozott.

Ezt én másképp érzékelem, de mivel félrevinné esetleg a threadet; nem
ragoznám részleteiben a kérdést.

>Arra miert nem volt jo az allomany?

Na ez itt a lényegi kérdés vagy mondhatnám titka a témának (szerintem).
Minden józanul elvárható számítással szemben a fájl nyert teret inkább. És
valahogy minden nagy 'ellenkező' megértőbb is lett irányába az évek során.

MM