[Java lista] Eclipse WTP - Faceted Project Framework

Tamás Magyar magyusz at gmail.com
2007. Nov. 22., Cs, 15:30:30 CET

> Fontos csak az, hogy a tisztelt fordító legalább az első előfordulásnál írja oda zárójelbe az angol eredetit. Máskülönben a szakember esetleg soha nem fogja megérteni, hogy miről is beszélt eredetileg a szerző.

Az előző hozzászólásból (2007.11.22. 14:53 dorothy) teljesen
egyértelmű, hogy itt nem (csak) egy lineárisan olvasható súgó vagy
könyv fordításáról van szó, hanem egy szoftver, gondolom az Eclipse /
MyEclipse, vagy valamilyen más Eclipse alapú fejlesztőeszköz
fordításáról. Így tehát nincs értelme első előfordulásról beszélni.

A németajkúak egyébként tényleg jól tolják. Strg billetnyű, német
Eclipse és Tomcat hibaüzenetek, elsőre elég furcsák, még a warning
loglevel is warnung valamelyik loggerrel, ez azért durva. Büszkén
mutattam nekik a stack tracet, hogy "A rendszer nem találja a megadott
fájlt", hogy na azért a magyarok is tudnak valamit :)

Magyusz