[Java lista] OLAP

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2007. Nov. 30., P, 15:55:51 CET

Hi,

nem is beszélve erről: http://www.olap4j.org/ :)
Igazából én élesben használom ezt a cuccot, nem lenne rossz, de sajnos
feltehetőleg előképzettség hiányában elég sok problémám van vele,
gyakorlatilag nehéz áttérni a többdimenziós gondolkodásra. :)
Szóval most valójában nagyon is konkrét kérdéseim lennének, "ha ez itt
van a select-ben, akkor ez itt miért nem változik", típusúak, csak
gondoltam először felmérem, hogy foglalkozott-e valaki ilyennel.
Bár úgy érzem, hogy egy Microsoft listán hamarabb találkoznék
olyannal, aki használt MDX-et Magyarországon.

Üdv,

István