[Java lista] EE template rsz

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2008. Nov. 8., Szo, 22:36:39 CET

Érdekességképp említem meg, hogy a cluster szó a következő
specifikációk egyikében sem szerepel:
ejb-3_0-fr-spec-ejbcore.pdf
javaee-5_0-fr-spec.pdf
jsp-2_0-fr-spec.pdf
servlet-2_4-pfd-spec.pdf

A cache szó csak az entitások vonatkoztatásában, valamint az ilyen
irányú http header-ek miatt.

Emiatt lehet, hogy a kérdezőnek a Java EE nem is megfelelő
technológia, nem eléggé enterprise.

Viczi