[Java lista] heap profiling tool-ok hotspot 1.5-hoz

Gábor Suhai suhai.gabor at gmail.com
2008. Nov. 24., H, 18:28:42 CET

Szia!

Itt https://hat.dev.java.net/doc/README.html van egy ilyen javaslat:
"As of JDK 1.5 ... I recommend using a JDK version of 1.5 update 3 or
better with HAT."
Egy próbát megér.
Egyébként én úgy tudom, hogy a hat csak a hprof fájlon operál, tehát
lényegtelen neki, és nem is tud róla, hogy az a hprof jvmpi-n, vagy
éppen jvmti-n keresztül készült.
Hogyan generáljátok a heap dump-ot?
Bár nem tudom, hogy mik a követelmények, de heap dump elemzéshez az
Eclipse MAT-ot (http://www.eclipse.org/mat/) is érdemes lenne
megnézned. A jmap-pel én inkább generálom a heap dump-ot, mint
nézegetem vele a tartalmát. Ja, 1.5 alatt Windows-ra nincs jmap, ha ez
szempont.

Üdv