[Java lista] Tervezési minták - magyarítás (kicsit tán off)

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2008. Sze. 23., K, 15:39:02 CEST

> 3. nehéz elválasztani, hogy mik azok a szakkifejezések, amiket végképp
> nem lenne szabad fordítani - szerintem jogos törekvés, hogy amit tudunk

e-szamokkal kellene ellatni a szakkifejezeseket, es akkor nem lenne
gond: "ez az E-233 2.5 E-101 E-212", azaz ez a file 2.5 kbyte hosszu
(lenght)

a szakkifejezesek forditasanal mar csak egy hasznosabb dolog van a
vilagon: informatikai kislexikon - egyszer egy baratomtol kaptam
karacsonyra egyet, fel evig egyfolytaban rohogtunk rajta
--
ern0.scene.plus4.amiga.code.muzak
Haben Sie Fragen?