[Java lista] agile development

Tamás Magyar magyusz at gmail.com
2009. Aug. 11., K, 15:57:05 CEST

Ha már ilyen fontos java kérdésekről esik szó ma...

> A leginkább talán ez a graffiti illik ide: "normális ember nem szemetel,
> a többieknek meg tilos".

Szó szerint így van:
http://geocaching.hu/logimages/2008-01/5108_20080113_175749.jpg (Az
Ördögtorony közelében)

> legnagyobb bullshit tárgya a Kapufa féle PT volt

Mint sokan mások, és egyre többen, én is úgy kerültem 18 évesen
(idősebben, mint lsp kolléga) az egyetemre, hogy már több
programnyelvet ismertem, volt élesben működő alkalmazásom, mégsem úgy
tekintettem a felsőoktatásra, mint ahogy ezen a levlistán (úgy látom
sajnos) divat. Igen, a programozás technológiája órán is voltak olyan
érdekes vagy hasznos dolgok, amikre mindannyian felébredtünk, vagy
hirtelen abbahagytuk az ulti kártya keverését... Fura, ha valaki nem
érzi mennyit adott neki az egyetem, mert tény, hogy voltak fölösleges
ismeretek, és mindenki mást hasznosít az ott tanultakból (lehet, h nem
tudatosan), de azért szerintem kár nyilvánosan fikázni.

További gondoltaim a "vita" kapcsán, csak hogy holnap is legyen lista forgalom:

Érdekes kutatás lehetne, hogy a programozók több, mint fele gondolja-e
magát okosabbnak az átlagos képességű programozónál, és miért. Tippek
a hosszú levelekhez: A jó programozó képességei. Csapatjátékos vs
hekker. Kell-e egy jó programozónak folyamatosan tanulnia, vagy úgyis
rájön mindenre magától.

Remélem jó levelek születnek, mivel ezen a héten elég unalmas munkát végzek. :)

Magyusz