[Java lista] agile development

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2009. Aug. 11., K, 16:31:44 CEST

Üdv,

Tökéletesen egyet értek Magyusszal. Mikor kinyitottam a PDF-et a
tantárgyról (amiről eddig nem tudtam, hiszen a DE-n végeztem), az
jutott eszembe, hogy de jó lenne, ha sokan, akikkel eddig együtt
dolgoztam, legalább már hallott volna ilyenekről, de jó lett volna. Ha
akár csak egy ilyen doksiról véleményt tudna mondani, ha akár már
megértené. :) Mondom, csak belelapoztam, nem olvastam, az
igazságtartalmát így nem ítéltem meg, csak hogy kb. mit tűzött ki
célnak.

Viczi