[Java lista] agile development

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2009. Aug. 11., K, 17:11:34 CEST

> akkori kurrens állapotához képest generációkkal elmaradott anyagot
> adtak át, aminek a hasznosíthatósága alulról konvergált a nullához. Az

Jaj, egy haverom öreg fejjel vmi egyetemre jár, és tud olyan tételcímet
mondani, ami 1967 óta szerepel a tankönyvekben, talán file-szervezési
módok (direkt, index szekvenciális stb.), nagyon vicces, 2009-ben.

BTW ha már tananyag, van olyan tantárgy vagy azon belüli egység, ami
arról szól, hogyan kell egy doksit rendesen megírni? Ti. én elég közepes
vagyok ebben (egyszerűen szenvedek tőle, 1 évet öregszem 10 oldal megírt
doksinként, mire olyan formába hozom, hogy elfogadható mind külcsínre,
mind tartalmilag, és akkor a hasznossági faktort ne feszegessük), de
mindenki úgy néz rá, aki látja, hogy jééé, dokumentáció.

És itt nem jackson vagy mittomén milyen ábrákra gondolok, hanem mondjuk
egy funkcionális specifikációra, vagy akár egy user's manualra.
--
ern0.scene.plus4.amiga.code.muzak
Haben Sie Fragen?