[Java lista] Válasz: Re: Válasz: Re: Egy NB6.8-as buildAll script keszitese

Zsombor gzsombor at gmail.com
2010. Már. 29., H, 18:19:22 CEST

2010/3/29 Peter Verhas <peter at verhas.com>

> projekthez, mindezt a pom-ban, s ne valami {user.home}/.m2/settings.xml -ben
> töröljük a cachet)
>
> Az, hogy a POM-ban legyen... Azt nem tudom, de talán nem is
> feltétlenül kell. VIszont miért nem jó a '-s' és a '-gs' opciók és egy
> settings.xml a pom mellett?

Hmm. Kezdésnek biztos jó :)

> aki az
>
> Az 1800-as években kezdtél csak el használni a kaszát Magyarországon.
> Addig csak sarlóval arattak. Jó volt az az apámnak, meg a nagyapámnak
> is, akkor jĂł lesz az nekem is. Minek valami Ăşjat megtanulni.
>
> Szerintem ez ugyanez a mentalitás.

Nem pont, van rake is, ami új, meg maven, meg ivy, meg scons, attól még hogy
Ăşj, nem biztos, hogy jobb is :)

> Imho, nem mavenesĂ­teni kell, hanem Ăşgy indĂ­tani.

Egy időgépet azért mellékelhetnél :)

> Ez ugyanolyan egyszerű, mint az ANT-nál, hogy bemásolod a lib
> könyvtárba. Attól, hogy maven-t használsz, még nem lesz minden a
> világon repóban. Ez ilyen. A világ ilyen.

Tessék? Milyen lib könyvtár? A projekt függőségeit még ant esetében sem
szokták az ant lib könyvtárába bemásolni, maven esetében pedig még jobban
csodálkoznék.

> vagy
>
> Nem lehetett volna customizálás nélkül a standardoknak megfelelően?
> Akkor ment volna maven-nal is. Amikor eltér az ember a standardtól, az
> mindig szaglik.

Saját stylesheetet kellett volna megadni, hogy pontosan mi is volt fájdalmas
nem emlékszem, most úgy látom már meg lehet adni explicit.

> nézi a java
> fejlesztés,
>
> Nincs valami hasonló rá készen, amire van maven plugin. Ez megint az,
> hogy valami nem szabványosat fabrikálunk.

A világ ilyen :)

> Milyen platform?

Windows / Linux x86/amd64.

> dolgokhoz,
> "maven"
> maradt,
>
> Nekem se kutyám, se macskám a maven, csak annyi az előnyöm veled
> szemben, hogy az ANT-hoz nem Ă©rtek (annyira).

:) Ez kétségkívül nagy előny :)

Zs