[Java lista] OSS

Gergely Hodicska hodicska.gergely at ustream.tv
2010. Már. 30., K, 00:35:38 CEST

> Hát, nem tudom. Illetve tudom, de nem biztos hogy megértenéd.
Ha valaki nem ért egyet veled, az nem azt jelenti, hogy nem ért. ;)

> Olyan programozót, aki a munkahelyi feladatokon _kívűl_ nem talál valami
> "csemegét" (akár egy újdonság, vagy saját téma), és azt otthon
> totojgatja.... azt nem beskatulyázottnak hívják?
Általában igen, csak van ellenpélda, és ezért nem érdemes általánosítani.

> De hogy egy
> felsőfokú végzettségű ember, aki sok-sok évet járt iskolába, csak azért
> hogy csinálhassa azt amit csinál, és ne _szeresse_ azt amit csinál
Ezt a gondolatot elég könnyen maga ellen lehet fordítani. ;) Urológus
haza megy, nem csattan egyből a gumikesztyű, illetve a sebész sem
operálgat még egy kört.

> sem néz).... Azt nem tudom megérteni. Az elb...szott egy szitu lehet. Az
> ilyen munkába is útál járni, nem? És akkor milyen a munkamorálja? Nekem
> kubikos nem kell.
Ha szeretem a szakmámat, akkor egy OOS projekten kívül még ezer más
módon is eltölthetem az időmet. Én pl. gyakran a töredékét tudom átnézni
azoknak a fontos blogoknak, amik a szűkebben vett szakterületemhez
tartoznak. És akkor még akár fontos lehet soft skillek fejlesztése, meg
még egy csomó egyéb dolog.