[Java lista] OSS

Tamás Magyar magyusz at gmail.com
2010. Már. 30., K, 17:34:17 CEST

2010/3/29 Gábriel Ákos <akos.gabriel at i-logic.hu>:
> Adempiere-ben benne vagyunk, Liferay-ben benne vagyunk, és ez csak a mi
> cégünk. Rizsi mester (ex employee) vagy 2-3 sourceforge-os projekt
> indítója.

Én már egyik nagy és értelmetlen vitátok óta nem olvasom rendszeresen
a listát, de most ha már véletlenül megláttam ezt a levelet, a
teljesség kedvéért ki kell egészítenem szerény kis open source
projektemmel, amit szintén I-Logic alkalmazottként írtam:
http://code.google.com/p/mailhide-tag/ (szerepel a hivatalos
http://recaptcha.net/resources.html "plugin" listában)

Leírni, hogy - kis mérete ellenére - mennyire jó érzés egy ilyen
(szerintem sikeres) open source projekt gazdájának lenni, több idő
lenne, mint maga a szakmai munka, amit a projekt megkívánt, szóval én
is arra bíztatok mindenkit, hogy hajrá OSS!

Egyébként tudok több magyar nem I-Logicos Java opensource projektről,
csak egyik készítőit sem szeretném azzal megbántani, hogy véletlenül
pont őket hagyom ki a felsorolásból.

Magyusz