[Javalist] [tifyty] refaktor és alkoholizmus - OFF (hüvelykujj- vs ökölszabály)

Peter Verhas peter at verhas.com
2012. Dec. 12., Sze, 18:32:11 CET

Általában nem vagyok az új struktúrák ellen, de pont ezt azért nem szeretem, mert egy meglevő és jól használható szintaktika helyett egy olyant használ, amelyiknek már van egy jelentése, és ezzel szegényíti a nyelvet. Például:

"Pistától is gyorsabban hazaérek."

Akkor most arról beszélek, hogy hamarabb otthon leszek, mint Pityu, vagy hogy hamarabb hazaérek, ha Pityut látogattam meg, mintha Józsit?

"Ettől jobb félrefordítás azért nincs a földön"

Nincs olyan, amelyik jobb lenne, mint ez, vagy pedig nincs olyan félrefordítás, amelyik jobbá válna ettől.

--
Verhás Péter
peter at verhas.com
+36(30)9306805