[Javalist] Csatolások szoftverekben

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2012. Május. 18., P, 17:29:07 CEST

Nem tudom a tobbiek hogy vannak vele, de nekem nem tiszta, hogy
pontosan mit is ertett a szerzo "csatolas" alatt. Adott ra valamilyen
definiciot?

Jó kérdés! :DD

Ennél még sokkal érdekesebb a csatolási metrika, hogy tudd mérni a saját
szoftverednél a csatolásokat, hogy például láthasd mikor kerülsz
veszélyzónába. By the way a többi metrika is érdekes....

Sajnos nem találtam a szerzőnél a kérdéses nagyhatású cikket. De fel lehet
venni a kapcsolatot vele, meg lehet kérdezni mindkettőt, sőt meg lehet
osztani itt a listán. :o)

Lehet, hogy megpróbálom, de nem ígérek semmit. Auth Gábor segítségét sem
tudtam végül érdemben annó, amikor haldoklott a levlista, annyira
behavazódtam.

MM