[Javalist] Csatolások szoftverekben

Suller Andras suller.andras at gmail.com
2012. Május. 19., Szo, 08:18:37 CEST

2012/5/18 Molnár Miklós <timortinj at freemail.hu>:

> Nem tudom a tobbiek hogy vannak vele, de nekem nem tiszta, hogy
> pontosan mit is ertett a szerzo "csatolas" alatt. Adott ra valamilyen
> definiciot?
>>>>>>>>>>>>>

> Jó kérdés! :DD
>
> Ennél még sokkal érdekesebb a csatolási metrika, hogy tudd mérni a saját
> szoftverednél a csatolásokat, hogy például láthasd mikor kerülsz
> veszélyzónába. By the way a többi metrika is érdekes....
>
> Sajnos nem találtam a szerzőnél a kérdéses nagyhatású cikket. De fel lehet
> venni a kapcsolatot vele, meg lehet kérdezni mindkettőt, sőt meg lehet
> osztani itt a listán. :o)

Aham. Te a tovabbi leveleidben is hasznaltad a "csatolas" fogalmat, te
mit ertesz alatta?
En eloszor arra gondoltam, hogy az adott osztalybol/package-bol kifele
hivatkozasok szama. Tehat hogy hanyszor hasznalok egy masik csomagban
levo osztalyt/interface-t/objektumot. Peldaul ezt

  List myList = new ArrayList();

2 csatolasnak gondoltam. Viszont a ti leveleitek alapjan mar nem
hiszem, hogy errol lenne szo, ezert kerdeztem.

Andras