[Javalist] Csatolások szoftverekben

Zsombor gzsombor at gmail.com
2012. Május. 18., P, 23:45:03 CEST

2012/5/18 Auth Gábor <auth.gabor at javaforum.hu>

> Hi,

>   A Symbian eléggé nem halott ebből a szempontból... :)

> tesz
> állítás.
>
>   Értem, de emellé van még néhány fontos dimenziója a kód minőségének, mint
> például a test coverage vagy a code duplications ratio, hogy a két
> legfontosabbat említsem. Ha a tesztek során az összes releváns kódrészlet
> le
> van fedve -- ide értve az elágazásokat és a ciklusokat is, akkor lehet
> bármilyen komplex a kód, a módosítása során hamar kiderül, hogy valahol
> [...]

Ez a rossz kódminőség a legritkább esetekben játszik szerintem szerepet.
Ahhoz már nagyon rosszul kell valaminek ahhoz működnie, hogy megérje az
egészet kidobni, és teljesen újat csinálni helyette, ami pont ugyanazt
tudja, csak szebben. Azt már inkább el tudom képzelni, hogy idővel olyan
szempontok kerülnek középpontba, amik korábban egyáltalán nem számítottak,
és arra már nem húzható rá a korábbi rendszer.
A Symbian/Nokia behalása érdekes kérdés, de biztos van a listán olyan ember
aki jobban ismeri az adott céget / szoftvert mint én, de nekem külsőre
inkább úgy tűnt, hogy egyszerűen rossz dolgokra fókuszáltak, nem hitték el,
hogy lehet olyan tömeg telefont csinálni, amiért az emberek akár 150-200
eFt-t is boldogan kiadnak.

Zs