[Javalist] OFF: to microsoft or not to microsoft

Peter Verhas peter at verhas.com
2013. Jan. 25., P, 18:40:52 CET

És ez alól milyen szép kivétel az MS Office! Mert ahova az MS egyszer betette a lábát. Erre ugyanis nincs hivatalos uninstall, illetve ami van az nem takarít. Így majdnem úgy éreztem magam, mint Linux-on. Történt ugyanis, hogy ki akartam cserélni az MS Office alatti licencet. Mert csak. Egy legálisról egy méglegálisabbra.

Ez nem lehetett. Uninstall és install. Az install meg közölte, hogy hát már volt fent ilyen licencel és anyád. Nyomozás után egy szöveges!!! leírást találtam MS-éknél, hogy mit kell törölni. Vazze, leesett volna a gyűrű a kezükről, ha csak ennyit begépelnek, hogy

# !/usr/bash
rm -rf /Applications/Microsoft Office 2011/
rm -rf /Applications/Microsoft Communicator
rm -rf /Applications/Microsoft Messenger
rm -rf ~/Library/Preferences/Microsoft/Office 2011/
rm -rf ~/Library/Application Support/Microsoft/
rm -rf ~/Documents/Microsoft User Data/
rm -rf /Library/Automator/*
rm -rf /Library/Application Support/Microsoft/MAU2.0/
rm -rf /Library/Application Support/Microsoft/MERP2.0/
rm -rf /Library/Fonts/Microsoft
rm -rf /Library/Preferences/com.microsoft.office.licensing.plist
rm -rf /Library/LaunchDaemons/com.microsoft.office.licensing.helper.plist
rm -rf /Library/PrivilegedHelperTools/com.microsoft.office.licensing.helper

--
Verhás Péter
peter at verhas.com
+36(30)9306805