[Javalist] EJB3 vs OSGI

Zsombor gzsombor at gmail.com
2013. Jún. 14., P, 14:04:45 CEST

Mondjuk azt se lenne hátrányos tudni, hogy mit ért EJB3 alatt ? Hogy majd
EAR-ként szeretné futtatni Glassfish/JBoss-ban ? Szeretne JMS-t használni
XA -val ? Úgy gondolja, hogy ha EJB3, akkor automatikusan fog működni a
clusterezéssel a skálázódás? Vagy a JCA konnektorokban hisz ?
 Mert ha nincsenek ilyen igények, csak az EJB3 a jelmondat - ami, azért
valljuk be, egy pár évvel elmaradott trend - akkor ki lehetne pipálni úgy
is, hogy "igen, ez egy szabványos EJB3-as EAR lesz, amit berakhattok
tetszőleges app szerverbe !" - aztán azt csináltok a belsejében amit nem
szégyelltek. Persze ezt azért nem tanácsolnám :)

Üdv
 Zs