[Javalist] motiváció

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2013. Már. 7., Cs, 10:01:18 CET

Hi!
-Pénz nyilván, de nem ez a legfontosabb. Viszont legyen tiszta, ne
zsebbe menjen és ne kelljen kényszervállalkozni.
-Open Source és populáris modern technológiák előnyösebbek, de mindig
van egy-két belső custom megoldás. Minél kevesebb annál jobb.
-Iroda helye, esetleg a kötetlen munkaidő fontos. Senior-ként egyre
több embernek van családja, gyereke. Nem jó ha a világ végére kell
kibumlizni melóba vagy folyton túlórázni kell. Sok embernek fontos,
hogy tudjon parkolni a munkahely közelében, ez Bp-n néha probléma.
-A családos senioroknak (senoritáknak:)) nem sok idejük van melón
kívül olvasni, kódolni, tehát az nagyon jó ha a munkahelyen van
lehetőség a konkrét melótól független önképzésre.
-Jó ha van opcionális külföldre utazgatás, jó ha kommunikálni kell
szóban angolul, főleg értelmes emberekkel.
-Az hogy a cég mennyire ismert (itthon), vagy mennyire nagy, nem
számít. Ha a cég egy hatodrendű alvállalkozó, az viszont nem biztos
hogy jó. (Nekem nem jó.)
-A motivációt az embernek magának kell megtalálni akár egy zöldmezős
projektben akár egy meglévő működő rendszer modernizálásában.
Mindegyikben meg lehet találni a kihívást, ha a munkaadó ebben jó
partner. Nem mindegyik az.

Szerintem Magyusz branch-et akar csinálni itthon. :)