[Javalist] motiváció

Vig, Balázs balazs.vig at datasolutions.hu
2013. Már. 7., Cs, 16:24:56 CET

Szerintem ezt az egészet úgy lehet megfogalmazni, hogy az embert az
motiválja, ha hasznosnak érzi magát.

De nem akarom újból feltalálni a melegvizet:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Maslow-piramis
Az embert az motiválja, hogy ebben feljebb kerüljön. A gond ott van, hogy a
mai KEurópai rögvalóságban még a második szint kielégítése is kihívás
(plusz globálisan is sokkal nagyobb a bizonytalanság), nem csoda hogy a
felsőbb szinteken mindenkinek problémái vannak....

Üdv:
*Vig Balázs*

ui: a videót eddig nem láttam, de igaz...