[Javalist] Web framework

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2015. Aug. 24., H, 09:43:14 CEST

Sziasztok !

Ha már szidni kell a JSF-et:
Igaz csak 2 évig használtuk 2009-2010-ben, tehát nekem csak ennyi
tapasztalatom volt vele, és ez még a JSF 1.2-es verzió volt.

Az egyik nagy bajom bajom vele hogy volt olyan feladat amikor, a JSF webapp
egyes funkcióját (weboldalát) egy másik webapp hívta volna. Nem tudtam
milyen URL-t mondjak neki !
Mert ugye a http://.../valami.jsf már a view-t hívja, holott nekem valami
"controller" hívás kéne, majd az dönti el hogy hogy milyen view-t kell
megjeleníteni. Persze olvastam hogy a JSF2-ben mintha lenne erre
valami nagyon buher megoldás, de nagyon megtekerve ám...
Szerintem alapvető minden keretrendszerben hogy egy URL ne rögtön a
view-hoz kötödjön és azt aktiváljon.
Persze lehet hogy erre van megoldásod, és én nem tudtam akkor mit kezdeni
ezzel a problémával, de nagyon bosszantott.

Ezen kívül pedig 1000x tapasztaltuk hogy ha egy bean nem session scope-ba
raktuk, csak request-be akkor baromira nem működött rendesen tehát minden
ment szépen session-be és ott
csücsült és foglalta a memóriát.

Szerintem még több problémánk volt vele, nem emlékszem már rájuk pontosan,
de pl. nem lehetett olyan html-table -t csinálni ahol össze vannak vonva
táblázat oszlopok, vagy sorok (colspan, rowspan).

Joe