[Javalist] Java fejlesztőket keresünk az EPAM-hoz Zürich-be

Tóth Zalán toth.zalan1987 at gmail.com
2016. Jan. 7., Cs, 13:54:42 CET

a java névkonvencióhoz tartozó elemeket nem tartom annak, az kb besorolható
az if,for stb mellé, még ha nem is kulcsszó.
azzal egyetértek hogy egy rossz fordításnál jobb egy vegyes rendszer,
viszont az oka (nem tud a delikvens angolul) már nem magyarázható
így meg is van az ok-okozati összefüggés. ha meg esetleg a kódot valaki
külföldinek kell egyszer továbbvinni (bár inkább mi megyünk nyugatra nem
mások ide de most mindegy)
ha valaki nem tud angolul az milyen programozó? mert aki nem olvas/tanul
rendszeresen az nem lesz jó programozó szerintem (persze aki olvas, nem azt
jelenti hogy jó lesz :D )