[Javalist] Java fejlesztőket keresünk az EPAM-hoz Zürich-be

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2016. Jan. 7., Cs, 14:11:57 CET

Tudtam, hogy mégis sikerülni fog elindítani a flame-et, de akkor már
felülök a vonatra.

Akkor megmondanád, hogy mi egy jó programozó fordítása a multiplikatív
szezon faktorra a gáziparban? (Poén, ha az üzleti fogalom kizárólag a
magyar szabályozási területen ismert.) Szóval nem az a baj, hogy
rosszul fordítod, hanem hogy nem lefordítható, hiszen ott nem ismert
az a fogalom.
--
Viczián István