[Javalist] Java fejlesztőket keresünk az EPAM-hoz Zürich-be

Sandor Szilagyi szilsan at gmail.com
2016. Jan. 9., Szo, 10:39:20 CET

Szerintem meg igazad is lehetne. Azonban volt egyszer, hogy egy PL/SQl
kodot (70.000+ sor) kellett JAVAban ujra implementalni. Az elozo csapat,
aki evekkel azelott csinalta, a te modszeredet hasznalta. Minden
valtozonev, komment stb koreaiul volt :) vagyis inkabb :( . No, azota
vallom, hogy maradjunk az angolnal szigoruan, mert azt legalabb mindenki
erti es hasznalja (valamilyen szinten). Aki meg nem, hat...