[Javalist] Java fejlesztőket keresünk az EPAM-hoz Zürich-be

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2016. Jan. 9., Szo, 18:20:33 CET

Üdv,

Nem kötözködni akarok, de itt a projektet magát kérdőjelezném meg. Az,
hogy egy nyelvből egy másikba átültetni valamit, hááát. Rengeteg
kérdés merül fel bennem, az elmút időkben nem változott az üzleti
környezet? Nem lehetett volna a tapasztalatok alapján teljesen máshogy
megcsinálni? Normálisan felmérni üzletileg, zöldmezős projektként,
csak a know-how-t felhasználva? Nem lett volna-e olcsóbb PL/SQL-ben
belefejleszteni? Itt már politikai kérdéseket feszegetünk, nem
technológiaikat, csak arra akarok rávilágítani, hogy ez nekem nem jó
példa.
--
Viczián István