[Javalist] Java fejlesztőket keresünk az EPAM-hoz Zürich-be

Sandor Szilagyi szilsan at gmail.com
2016. Jan. 10., V, 11:53:16 CET

EPAM-nal svajcban tenyleg eleg sok a magyar, de pl en egy eszttel es egy
olasszal is egyutt dolgozom (5 fos csapat). De dominans a magyar, azonban
egyre tobb a mas nemzetisegu is (nemet, olasz, ukran, eszt, stb) . Regebben
kevesebben voltak a nem magyarok...

Mas cegeknel, amirol tudok;
- sunrise: par magyar van, angol a hivatalos nyelv - itt dolgoztam is
- swisscom: van par magyar, angol a hivatalos nyelv - itt van ismeros
- zkb: angol a hivatalos nyelv (itt csak kinai ismeros van)
- ALSTOM: angol  (sok a nemet) - nemet ismerosok

De mindenhol szeretik es tamogatjak, hogy tanulj meg nemetul is...