[Javalist] java socket multiple request

bognár attila attila at netalfa.hu
2016. Jan. 19., K, 16:50:58 CET

>     Ezek alapján írtam, hogy azért a WebSocket nem feltétlenül kánaán :)
>

> Mi van a mérleg másik oldalán? Nálad is a bináris socket? Vagy valami
> egyéb elképzelés, ami o-o-t-b helyettesíti a bináris socket-et és
> átmegy mindenféle proxy-n? Ez utóbbi esetben érdekel, hogy mi az az
> ultimate weapon, amihez képest a WebSocket ennyire szar.

Érdekes ez a birkózás: az infrastruktúra azért tilt le kifelé portokat,
mert nem szeretné, ha mindenféle alkalmazás kimászkálna. Érthető.
Erre mit csinál a szoftver fejlesztő? Mindent becsomagol HTTP-be
80/443-as porton, merthogy az jobb eséllyel átmegy. Érthető.
Erre vannak a fejlesztések, hogy miként lehet HTTP-n belül szűrni. Érthető.

Konstruktív egy iparág - és mindez természetesen a költséghatékonyság
nevében.

Attila