[Javalist] java socket multiple request

Zsombor gzsombor at gmail.com
2016. Jan. 20., Sze, 13:34:13 CET

> Hi,
>
> Véleményem szerint, ha két különböző gépen levő programnak kell
>>

> Kettő levéllel ezelőtt panaszkodtál a felesleges rétegek miatt, most meg
> behozol az üzleti igény ismerte nélkül újabb rétegeket?

Megismétlem:

"Igen, ezek plusz rétegek lesznek a programban, de ezek a rétegek adnak is
valami funkcionalitást a programhoz, nem csak annyit, hogy a hagyományos
socket réteg felé rak egy másik réteget, ami becsomagolja http- be, és vagy
működik vagy sem."

Nem értem, mit nem lehet felfogni azon, hogy a WebSocket nem univerzális
megoldás mindenre, mint ahogy Te kötöd az ebet a karóhoz. Pláne, "üzleti
igények ismerete nélkül" - mert azzal nem rendelkezve javasoltad a
tökéletes WebSocketet.
Amit én javasoltam, hogy válasszon egy magasabb szintű protokollt, az
üzleti igényekhez igazodva és ne bohóckodjon byte-okkal. Persze egyszer
mindenki megteszi, de idővel okosabb lesz.

Üdv