[Epitesz-barkacs] szamok a klimas futesrol

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Nov. 4., K, 18:26:02 CET

szia,

Az en hazam durvan: 9.5x9.5m, 2.6 belmag, ket szint, a felsonek van ferdefala. Gepesz altal kiszamolt hoigeny bent 22 fok kint -15 esetere 9kW.
A hoigeny kb aranyos a homersekletkulonbseggel. 1 fok deltara ez kb 240w.

A tablazatban a legnagyobb gep 10fok ban 4kW , -10 fokban 2.3kW.

Nekem -10 fokban a fentiek alapjan kellene kb 7.5kW futes, ehhez ebbol a gepbol 3db kell. Es az meg mindig keves -15ben, viszont baromi sok +10 fokban.

Ha nem tudom mellette megsporolni a gazzal jaro koltsegeket, akkor oriasi pluszberuhazas.

Az ingyen akksit ugy ertettem, hogy az elmunel lehet olyat kerni, hogy az ora oda-vissza mer, es eves szinten kb nulla kell legyek. Tehat nyaron pluszban vagyok, es telen elhasznalom.

vajk