[Epitesz-barkacs] Angliában 2017-re kötelező szabvány lesz a passzívház

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Feb. 6., P, 12:41:19 CET

Ez ok, csak engem idegesit, hogy mindenki az olcson futheto hazat latja benne, es nem fogja fel, hogy az alapgondolat nagyon durvan nem ez.

az alapgondolat egy magatol mukodo haz letrehozasa. amiben ha elzarod a villanyt vizet gazt, akkor sem fagysz meg telen. ami nem gepeszettel, vezerlessel valik lakhatova, hanem ami magatol lakhato.

vajk

From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>

Szóval én bátorokodok úgy értelmezni a passzív fogalmát, hogy nem használ fizetős energiaforrást fűtésre meg hűtésre. A mi éghajlatunkon akkora a hőfokkülönbség a legvadabb nyár és a legvadabb tél között, hogy ilyesmi trükkök nélkül az angliai itt nem felelne meg szerintem. Sacc/kb itt a középhőmérséklet ingadozása az angliainak akár a duplája is lehet. Még távolabb a Golf áramlattól, mondjuk bőven a kárpátokon túl még sokkal nagyobb, az Uralon túl meg még annál is nagyobb.