[Epitesz-barkacs] gázhiány-veszély építészeti szemszögből

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jan. 2., P, 00:20:09 CET

1. a kalyhafust nem szagtalan. eszreveszik ha gond van, mielott gond lenne.

2. mi van, ha pl nem is futenek a kalyhaban? nem kellene akkor is menjen kifele a benti meleg

3. minden ilyen futoberendezes, a kalyha is ugy van csinalva, hogy
  - nem baj ha lukas, mert a huzat miatt falsot fog szivni, nem fustot fujni
  - minden korulmeny kozott eleg legyen a huzat

a masodikbol, abbol hogy a huzat szinte mindig tul sok, kovetkezik, hogy a kalyha szinte folyamatosan legfelesleggel, tul nagy huzattal fog egni. es ez senkinek sem jo. sok meleget visz ki, magas a fusthomerseklet, magas a lang homerseklet (szeteg a kalyha), nagy teljesitmennyel fut, hamar elfogy a berakott tuzeloanyag.

van ertelme  a huzatot szabalyozni, a mindig rendelkezesre allo tul nagy huzatot a szukseges mertekre fojtani.

vajk