[Epitesz-barkacs] gázhiány-veszély építészeti szemszögből

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jan. 3., Szo, 09:53:44 CET

egyszer olvastam egy cikket, ahol szamokkal ki volt reszletezve. sajnos a szamokra nem emlekszem, es ha jol tudom azota iziben csinaltak is meg pluszan tarolot.

de az tuti ugy volt, hogy azt mondtak hogy nagyhidegben az orosz cso maxon kell menjen es a kitarolas is maxon, barmelyikkel gond van korlatozasokat kell bevezetni.

(a rez ugy jon ide, hogy ahogy ekkora meretekben nem szokas feleslegesen ketszer vastagabb vezeteket betenni, ugy a gazcso kapacitasa sincs tobbtiz szazalekkal tulmeretezve)

a betarolt mennyiseghez lehet hogy nem nyultak eddig, mert nem volt nagyon hideg. de most az van.

vajk