[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Okt. 19., H, 14:46:50 CEST

Modulációs, de a modulációt nem olyan egyszerű kívülről elérni.
1, Állandó 'be' vezérlést adok a kazánnak, és az előlapon lévő kis
tekerővel beállítok valamilyen előremenő hőmérsékletet. Ez a mostani
kintihez kb. 35-40 fok lenne, amit tapasztalatom szerint nem tud
rendesen elérni modulációval, és ki/be kapcsolgatja a lángot. Jó nagy
radiátorokat vettem a kondenzáció miatt, gondolom ezért túl alacsony a
'jó' előremenő, amihez nem tud eléggé kicsi lángot modulálni.
2, A kazán buszán keresztül. Ennek nem ismerem a protokollját, és nem is
sikerült eddig megszerezni.
3, Gyári időjáráskövetővel. Ebben nem bízom egyáltalán, és drága is.

Gábor