[Epitesz-barkacs] szilvalekvár

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Sze. 1., K, 18:14:24 CEST

soha nem lattam meg fedovel fozni lekvart.
es a sutoben sem tesznek ra fedot.

ha forrna, azaz a belsejeben is keletkeznenek gozbuborekok, osszefrocskolne mindent.

hogy miert nem borosodik be, azt nem tudom. talan ha leall a parolgas, akkor no a homerseklet, es indul a forras, ami nem engedi borosodni.

legkozelebb ha sutok valamit, be fogok tenni ket bogre vizet melle. egyet lefedve, egyet nem lefedve. nagyon meg leszel lepodve, ha ugyanannyi viz fog hianyozni beloluk.

vajk