[Epitesz-barkacs] Fw: villany rotációs

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Már. 28., H, 11:44:44 CEST

Az amit írsz, pont válasz arra amit én írtam előbb Józsi hozzászólására,
mert én úgy képzeltem, hogy nem baj ha lassú, csak legyen nyomaték.
De akkor szerinted ha gyorsabb, az jobban is dolgozik? Mármint mélyebben
átforgat, elbír tömörebb talajjal?

viszont súlya az szinte semmi az elektromosnak, ezért is gyanús nekem,
hogy ez teljesen használhatatlan lenne.

Gábor