[Epitesz-barkacs] betonsator

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Május. 21., Szo, 23:21:16 CEST

nade a Balazs fala agyaggal vagy hasonlo habarccsal van osszerakva! ott megvan a
felfekvo felulet.

egyes nemmakeszult koepuleteknel meg nagyon is meg lehet lepodni, hogy milyen
precizek az illesztesek.

mindegyis, en ha valaha meg epitek hazat, az tuti hogy B30-bol es hungarocellbol
lesz.

a hiperspeci porotherm ma 44cm vastagsagban tudja a mai elvarast plusz
szigeteles nelkul. mas orszagban mar jobb szigeteles az elvaras, ott van belole
50-es, meg perlittel toltott. A hs44 az 0.355W/m2K.

a 25cm tomor meszhomoktegla + 25cm grafitos eps (kis adalektol picit jobb a
szigetelese) 0.12W/m2K, a B30+20cm eps meg 0.15 korul van.

vajk