[Epitesz-barkacs] Hangszigetelés gipszkarton falba

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2015. Jan. 6., K, 20:41:18 CET

vannak olyan cikkek is, amik azt hasonlitjak ossze, hogy az egysejtu
lebonto cuccok mennyire kevesbe mukodnek ott mint normalis helyen. a
lombhullato erdokben gyulik fel az avar vastagon, mert a lebomlas sokkal
lassabb, mert a magas sugarzas miatt az egyebkent gyorsan szaporodo
egysejtuek lassabbak. egyesek ijesztgetnek hogy ha ez a gyulo biomassza
netan kigyulladna, akkor az eddig benne felhalmozott sugarzo cucc szepen a
levegobe kerulne.

Vajk