[Epitesz-barkacs] bojler

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2017. Okt. 8., V, 13:48:40 UTC

Hi,

On Sun, Oct 8, 2017 at 3:24 PM jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> wrote:

> Cserébe esélyes, hogy elszaporodnak a legionella bacik vagy mik. Valamit
> olvastam ezügyben valahol régen. Az maradt meg a fejemben, hogy 60 fokra
> kell
> minimum felfűteni, akkor nincs gond.

Erre 45 fok már elég, tartós 40 fok felett a legionella meg minden más
átlagos baktérium már megdöglik és egyébként is a nyitott víztározókat
kedvelik, ahol belehullik a por, szerves anyagok és kellenes a meleg, a
bojler meg zárt rendszer, elvileg fertőtlenített és táplálék nélküli vízzel.

Szerintem nem a csőhálózat miatt fogy az az anód. Arrafelé igen szerény
> áram tud
> csak kialakulni. Az edény belső felületét védi.

Nem kell nagy áramnak lennie... szimplán elektrokémiai hatásról van szó,
mint a galvánelem. Ha nincs nagy mennyiségű fém a rendszerben, akkor nem
tud kialakulni ilyen.

Bye,
Auth Gábor